cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Announcements
Want to learn some quick and useful tips to make your day easier? Check out how Calvin uses Replay to get feedback from other teams at Dropbox here.

Dropbox API Support & Feedback

Find help with the Dropbox API from other developers.

cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

probleme user lilt

probleme user lilt

FADEL
New member | Level 2

j'ai mis mes sauvegardes de cygic sur dropbox et je voulais faire la meme chose avec offline maps mais le message user limit me blmoque

merci

 

1 Reply 1

Greg-DB
Dropbox Staff

Cette erreur indique un problème avec la configuration de l'application. Le développeur de l'application tierce que vous essayez de lier devra demander la "production" avant que davantage d'utilisateurs puissent s'y connecter. Je vous recommande de contacter le développeur de l'application en leur demandant de le faire.

---

Veuillez excuser nos traductions. Nos traductions ont été créées à l'aide d'un traducteur en ligne. Nous souhaitons soutenir toutes les langues, mais nous ne sommes pas actuellement équipés pour le faire. Voici la version anglaise:

---

Please excuse our translations. Our translations were created using an online translator. We'd like to support every language, but we're not currently equipped to do so. Here is the English version:

---

This error indicates an issue with the app's configuration. The developer of the third party app you're trying to link will need to apply for "production" before more users can connect to it. I recommend you contact the developer of the app asking them to do so.

Need more support?
Who's talking

Top contributors to this post

  • User avatar
    Greg-DB Dropbox Staff
What do Dropbox user levels mean?