cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Announcements
Update: Find information on Dropbox support during COVID-19 here
Close
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Dropbox account device limit question

karima84 New member | Level 2
New member | Level 2

Ik heb een vraag ik heb dropbox momenteel op 3 computers staan ook van de kinderen, maar het lukt mij niet om het op mijn 4e ( laptop te plaatsen) is het zo dat het voor een maximum aantal computers mogelijk is of kunet u mij vertellen goe ik als nod dropbos kan gebruiken op mijn laptop. Wel allemaal met 1 account.

1 Reply 1

Re: Dropbox account device limit question

Dropboxer
Dropboxer

Welcome to our Community @karima84

It is true that free Dropbox accounts have a limit of 3 devices. 

This means that if you already have three devices you are using, you will not be able to link a fourth one, without unlinking one of the three. 

Paid Dropbox plans can link unlimited devices

I am afraid other than unlinking the third device, I have no other workaround to offer. 

Please excuse my translation. I am using an online translator. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Welkom bij onze Community @karima84 !

Het is waar dat gratis Dropbox-accounts een limiet van 3 apparaten hebben. computerdesktopiphone

Dit betekent dat als u al drie apparaten gebruikt die u gebruikt, u geen vierde kunt koppelen zonder een van de drie te ontkoppelen.

Betaalde Dropbox-abonnementen kunnen een onbeperkt aantal apparaten koppelen.

Ik ben bang dat ik, behalve het ontkoppelen van het derde apparaat, geen andere oplossing kan bieden.

Excuseer mijn vertaling. Ik gebruik een online vertaler. ondersteboven gezicht

Fiona
Community Moderator @ Dropbox
https://dropbox.com/support

Heart Did this post help you? If so, please give it a Like below. 
 Did this post fix your issue/answer your question? If so please press the 'Accept as Solution' button to help others find it.
 Still stuck? Ask me a question! (
Questions asked in the community will likely receive an answer within 4 hours!)

Work Smarter with Dropbox

The way we work is changing. Share and discover new ways to work smarter with Dropbox in our community.

Sound good? Let's get started.
Who's talking

Top contributors to this post

What do Dropbox user levels mean?
Need more support?