cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Announcements
Tell us what you want to see on the Community here!
Close

Dropbox accounts & billing

Make your Dropbox account work for you, with the help of Community users like you. Join in or start a discussion of your own.

cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

I can't find my invoice (Factuur)

Highlighted

I can't find my invoice (Factuur)

New member | Level 2

Ik heb een Basic dropbox-account en wil mijn factuur inzien maar kan deze nergens vinden. Nergens kan ik Beheer vinden, of Betalingen of iets wat erop lijkt. Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

3 Replies 3
Highlighted

Re: Factuur

Super User II

@IRRITANTDIT wrote:

Ik heb een Basic dropbox-account en wil mijn factuur inzien maar kan deze nergens vinden.

Basisaccounts zijn gratis en hebben geen facturen of ontvangstbewijzen. Betaal je voor Dropbox? Wat wordt als uw plan weergegeven op de Planpagina?

Highlighted

New member | Level 2

Ja, dat vond ik ook al vreemd. Bij accountgegevens staat Dropbox Basic, 2,25 GB. Maar ik had juist geupgrade en heb hier ook voor betaald al, 119,88 euro per jaar. Hij zou dan geupgrade moeten zijn naar 2TB (Dropbox Plus volgens mij). Dit kan ik nergens terugzien in het account. Heb wel een mail waarin dit staan.

Ik heb wel een ander mailadres hiervoor gebruikt (ik heb een prive-account, maar wilde daar zakelijke dingen aan toevoegen). Voor de factuur heb ik mijn zakelijke mailadres toen opgegeven (anders dan die prive). Zou het hiermee te maken hebben? De zakelijke documenten staan wel gewoon netjes in mijn Persoonlijke account. Ik zie ook nergens staan dat ik twee accounts zou moeten hebben (alleen Persoonlijk dus).

Highlighted

New member | Level 2

Ik heb blijkbaar toch twee accounts per emailadres. Dat was niet de bedoeling, maar goed. Ik heb de factuur nu gevonden. Maar ik wil beide wel aan elkaar moeten kunnen koppelen toch? Die optie zie ik nergens staan...

Work Smarter with Dropbox

The way we work is changing. Share and discover new ways to work smarter with Dropbox in our community.

Sound good? Let's get started.
Who's talking

Top contributors to this post

What do Dropbox user levels mean?
Need more support?