cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Announcements
Learn more about how Connie, a member of the Community, uses Dropbox here!

Dropbox accounts & billing

Make your Dropbox account work for you, with the help of Community users like you. Join in or start a discussion of your own.

cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

My password was expired and I'm writing from another account. Can you help?

My password was expired and I'm writing from another account. Can you help?

alamaro
New member | Level 2

Buon pomeriggio.

L'accesso che sto utilizzando adesso per scrivere questo post, non è quello che utilizzo generalmemnte, ma ne ho dovuto creare un'altro per poter scrivere.

Ho cercato nel forum la soluzone al mio problema, ma non sono riuscito a trovare nessuna risposta.

Cerco di entrare ne mio profilo vecchio. Profilo dove ho la maggiorparte della documentazione, ma quando vado avanti mi dice che la mia password è obsoleta e che mi sarà rimandata un'email per rinnovare la password. Email ch epero non arriva mai. Come midevo comportare.

P.S. Ho già guardato negli spam, ho gia visto se l'email si trova nella backlist, l'email che utilizzavo e che cerco di recuperare ha un profilo dropbox.

Vi ringrazio in anticipo per la soluzione se ci sarà!!!!

1 Reply 1

Re: @tin.it

Walter
Dropboxer
Hi @alamaro; thanks for joining our Community!

From what I gather you're getting a message that your password was expired when trying to log into the account in question. 

In that case, could you have a look at this Help Center article and let us know if any of the information there helps?

Thanks so much!

---

Ciao @alamaro; grazie per esserti unito alla nostra community! 

Da quanto mi risulta, stai ricevendo un messaggio che la tua password è scaduta quando provi ad accedere all'account in questione.

In tal caso, potresti dare un'occhiata a questo articolo del Centro assistenza e farci sapere se alcune delle informazioni sono utili?

Grazie mille!

Walter
Community Moderator @ Dropbox
dropbox.com/support

Heart Did this post help you? If so, please give it a Like below.
:arrows_counterclockwise: Still stuck? Ask me a question!
:pushpin: Tips & Tricks Find new ways to stay in flow or share your tips on how you work smarter with Dropbox.

Poll
Are you starting new work habits this year?
Who's talking

Top contributors to this post

What do Dropbox user levels mean?
Need more support?