cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Announcements
Tell us what you want to see on the Community here!
Close

Dropbox files & folders

Get in sync with the Dropbox Community. Our members can answer all your questions on Dropbox files and folders. Join a discussion or start your own today.

cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

File PST di Outlook su cartella DROPBOX? (Can I save an Outlook .pst file in Dropbox?)

Highlighted

File PST di Outlook su cartella DROPBOX? (Can I save an Outlook .pst file in Dropbox?)

New member | Level 2

Salve !

Posso posizionare il mio file .pst di Outlook su una cartella Dropbox (disponibile offline) in modo da avere diversi PC e Notebook (con diversi Outlook app) che fanno peró riferimento al medesimo file ?  Ovviamente non aprendo mai piú di un applicativo Outlook alla volta.  Quali problemi o implicazioni ci potrebbero essere ?  Grazie !    

1 Reply 1
Highlighted

Re: File PST di Outlook su cartella DROPBOX? (Can I save an Outlook .pst file in Dropbox?)

Super User II

@Pierfranco wrote:

Posso posizionare il mio file .pst di Outlook su una cartella Dropbox (disponibile offline) in modo da avere diversi PC e Notebook (con diversi Outlook app) che fanno peró riferimento al medesimo file ?

È certamente possibile, ma rischi di creare copie in conflitto dei file PST, anche se li apri su un solo computer alla volta. Può essere fatto (e lo faccio da solo), ma non è suggerito.

Work Smarter with Dropbox

The way we work is changing. Share and discover new ways to work smarter with Dropbox in our community.

Sound good? Let's get started.
Who's talking

Top contributors to this post

What do Dropbox user levels mean?
Need more support?