cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 
Announcements
Learn more about how Connie, a member of the Community, uses Dropbox here!

Dropbox files & folders

Get in sync with the Dropbox Community. Our members can answer all your questions on Dropbox files and folders. Join a discussion or start your own today.

cancel
Showing results for 
Show  only  | Search instead for 
Did you mean: 

Re: Wachtwoord, vervaldatum en downloads uitschakelen gebruiken in Dropbox Professional

Wachtwoord, vervaldatum en downloads uitschakelen gebruiken in Dropbox Professional

JackoetEch
Explorer | Level 3

Ik heb onlangs Dropbox Professional aangeschaft omdat ik gebruik wil maken van het toevoegen van een wachtwoord, een vervaldatum en downloads uitschakelen bij het delen van persoonlijke bestanden.

Ik constateer nu dat degenen waarmee ik bestanden deel geen wachtwoord hoeven in te voeren, ook na de vervaldatum via de link kunnen kijken naar de gedeelde bestanden en de bestanden toch gewoon kunnen downloaden.

Kan iemand a.u.b. aangeven hoe ik wel gebruik kan maken van de genoemde functionaliteit van Dropbox Professional?

5 Replies 5

Re: Wachtwoord, vervaldatum en downloads uitschakelen gebruiken in Dropbox Professional

Walter
Dropboxer
Hey @JackoetEch; welcome to our Community and thanks for using Dropbox!

Can you please clarify if you're noticing this on files you shared after you upgraded to the Professional plan or on ones that you had shared before? 

Thanks!

---

Hey @JackoetEch; welkom bij onze community en bedankt voor het gebruik van Dropbox!

Kun je alsjeblieft verduidelijken of je dit opmerkt bij bestanden die je hebt gedeeld nadat je een upgrade naar het Professional-abonnement hebt uitgevoerd of bij bestanden die je eerder had gedeeld?

Bedankt!

Walter
Community Moderator @ Dropbox
dropbox.com/support

Heart Did this post help you? If so, please give it a Like below.
:arrows_counterclockwise: Still stuck? Ask me a question!
:pushpin: Tips & Tricks Find new ways to stay in flow or share your tips on how you work smarter with Dropbox.

JackoetEch
Explorer | Level 3
Beste Walter,
Bedankt voor je reactie.
Dit gaat om bestanden die ik nadat ik het Professional abonnement heb afgesloten in Dropbox heb geplaatst. Vervolgens heb ik een link gemaakt en deze tenslotte gedeeld via de mailfunctionaliteit van Dropbox.

Walter
Dropboxer
Did you make sure to adjust the permissions before sending those shared links @JackoetEch?

----

Heb je ervoor gezorgd dat je de rechten hebt aangepast voordat je die gedeelde links @JackoetEch verstuurt?

Walter
dropbox.com/support

:pushpin: Tips & Tricks Find new ways to stay in flow or share your tips on how you work smarter with Dropbox.

JackoetEch
Explorer | Level 3

Ja alle gewenste instellingen heb ik aangepast en opgeslagen.

JackoetEch_0-1613764141788.png

Jay
Dropboxer
Hi @JackoetEch, are you certain that they are only accessing the file via a shared link, and that you haven't shared it to their Dropbox account directly?

The shared link permissions will only apply to shared links, and not directly shared files.

Jay
dropbox.com/support

Poll
Are you starting new work habits this year?
Need more support?