Announcements
Do you have an idea for Dropbox Paper? Share it with us here!

yes

Dúvidas em relação ao Paper

Helpful | Level 6
Bom dia,
Gostaria de saber se é possível duplicar um documento no Paper, pois trabalho diariamente com relatório e ontem tabelas e elas precisam dia após dia serem atualizadas, porém no Paper não tem a opção de duplicar um documento.
Outra questão é, não ser possível colocar um vídeo, um áudio, ou qualquer outro arquivo no Paper, que não esteja no Dropbox.
Isso limita muito o trabalho.
Pois tenho vários arquivos que gostaria muito de colocar no Paper , porém não consigo por não está localizado na nuvem (Dropbox).
Desde já agradeço pela atenção.
3 Replies

Re: Dúvidas em relação ao Paper

Dropboxer
Oi Riliam tudo bem,

Atualmente, a única maneira de duplicar um documento no Paper  é copiar o conteúdo de um e colá-los em um novo documento.

Você pode adicionar vídeo, áudio e outras mídias aos seus documentos no Paper. Saiba mais acessando aqui:  https://www.dropbox.com/help/9167

Obrigado por seus comentários. Vou certificar-me de passá-los adiante para nossa equipe do Paper!

--- 
Hi Riliam, 

Currently, the only way to duplicate a Paper document is to copy the contents of one, and paste them into a new document. 

You can add video, audio, and other media in to your Paper documents. Find out more here https://www.dropbox.com/help/9167 

Thank you for your comments. I’ll make sure to pass them along to our Paper team!

Sanchez
Moderator @ Dropbox
https://dropbox.com/support

Heart Did this post help you? If so please mark it for some Kudos below. 
White check mark Did this post fix your issue/answer your question? If so please press the 'Accept as Solution' button to help others find it.
Arrows Counter Clock Still stuck? Ask me a question! (
Questions asked in the community will likely receive an answer within 4 hours!)

Reply
Loading...

Helpful | Level 6

Mesmo eu tentando copiar/Colar, são anexa nenhum PDF, audio, ou qualquer outro tipo de arquivo em um documento do Paper =/

Apenas Imagens são aceitas.

Só preciso resolucionar este problema para que eu possa aderir de vez o Paper.

Desde já agradeço pela vossa atenção .

Reply
Loading...

Helpful | Level 6

Ainda não consegui colocar um arquivo de audio ou video do meu computador para um documento no paper :(

Reply
Loading...
Syncing and uploads

Have a question? Our Dropbox Community is here to help!

Post your question or search for an answer below.

Learn more about using the Community by reading our Community Guidelines.

Hi anonymous,

If you need more help you can log a ticket with our Support Team here (expected response time 24 hours), or contact us on Twitter or Facebook.

For more info on available support options, see this article.

If you found the answer to your question, please 'like' the post to say thanks to the user!

Dúvidas em relação ao Paper
1,662 Views
3 Replies
2 Likes
Solved! : See solution
Dropbox Design Research
Do you use Dropbox Paper?

If so, we're starting a design feedback group and we'd love for you to be a part of it. We have paid feedback opportunities - both in person and remotely - for English speaking users based in the US.

Interested? Take the short survey to let us know.

Take the survey
Who's talking
Top contributors to this post