Want to know more about Dash? Check out how Amy uses Dropbox and Dash to make her day easier here! 

Forum Discussion

Salvador N.'s avatar
Salvador N.
New member | Level 2
9 years ago

En caso de RANSOMWARE

Amigos de Dropbox:

En la empresa, tenemos cuentas básicas y cuentas PRO.

Estamos preparando un plan de acción en caso de RANSOMWARE.

Queremos saber, si como parte del servicio BASICO y del PRO ustedes pueden regresar una cuenta a una fecha específica.

O si tienen algún esquema para apoyar en casos de RANSOMWARE.

Gracias.

2 Replies

Replies have been turned off for this discussion
  • Salvador N.'s avatar
    Salvador N.
    New member | Level 2
    9 years ago

Muchas gracias.  Ya había leído ese documento, pero dice una cosa que me preocupa:  ¿Se tiene que tener un evento específico para señalar el punto de recuperación masivo?

Supongamos un ransomware comienza a encriptar los archivos el día 3 de julio a las 20:00 horas; ¿puedo pedir que me regresen todos los archivos que se modificaron después de esa fecha y hora? 

In english:

Thank you very much. I had read that document, but says one thing worries me : Do I have to have a specific event to mark the point of mass recovery? 

Consider a ransomware starts to encrypt files on 3 July at 20:00 ; ¿ I can ask me to return all files that were modified after that date and time ?

About Haz una pregunta

Node avatar for Haz una pregunta
Busca respuestas en las conversaciones iniciadas por otros usuarios. Si no encuentras la respuesta que necesitas, haz una nueva pregunta.

Need More Support

The Dropbox Community team is active from Monday to Friday. We try to respond to you as soon as we can, usually within 2 hours.

If you need more help you can view your support options (expected response time for an email or ticket is 24 hours), or contact us on X or Facebook.

For more info on available support options for your Dropbox plan, see this article.

If you found the answer to your question in this Community thread, please 'like' the post to say thanks and to let us know it was useful!