cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Announcements
Update: Find information on Dropbox support during COVID-19 here
Close
cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

API Login Dropbox

vapovor New member | Level 2
New member | Level 2

lorsque j'essai d'installer une API pour une connexion avec dropbox sur mon site ( VAPOVOR ) j'obtiens une erreur ... ça tourne en boucle et la connexion avec un compte dropbox ne se fait pas ...

Par quel support je peux passer ? merci à vous.

1 Reply 1

Re: API Login Dropbox

Dropboxer
Dropboxer

Je serai heureux de vous aider à résoudre les problèmes que vous rencontrez avec l'API Dropbox, mais j'aurai besoin de plus d'informations. Veuillez répondre avec:

- le nom et la version de la plate-forme et du SDK / bibliothèque que vous utilisez
- le texte intégral de toute erreur ou sortie
- les étapes pour reproduire le problème, y compris les extraits de code pertinents

---

Veuillez excuser nos traductions. Nos traductions ont été créées à l'aide d'un traducteur en ligne. Nous aimerions soutenir toutes les langues, mais nous ne sommes pas actuellement équipés pour le faire. Voici la version anglaise:

---

Please excuse our translations. Our translations were created using an online translator. We'd like to support every language, but we're not currently equipped to do so. Here is the English version:

---

I'll be happy to help with any issues you're having with the Dropbox API, but I'll need some more information. Please reply with:

- the name and version of the platform and SDK/library you are using
- the full text of any error or output
- the steps to reproduce the issue, including relevant code snippet(s)

Work Smarter with Dropbox

The way we work is changing. Share and discover new ways to work smarter with Dropbox in our community.

Sound good? Let's get started.
Who's talking

Top contributors to this post

What do Dropbox user levels mean?
Need more support?